fredag 27. november 2009

morgenen 27.11.09

i går ble jeg sendt hjem fra skolen pga jeg var kvalm og hadde litt vondt i magen. jeg spydde ikke men var litt uggen i magen utover dagen. på skolen er det ofte menge som sliter med det samme å har gjort det ganske lenge. muligens pga de ikke er hjemme lenge nok og det er nok derfor smitten fortsatt er på skolen. nå ligger jeg hjemme og skrier dette her jeg er ganske kvalm men spyr ikke.
jeg blødde ganske mye neseblod i går, men de som kjenner meg vet at jeg blør neseblod støtt og stadig.


jeg håper at jeg blir frisk som en fisk til i morra pga da skal jeg sove hos mommo og moffa.
mamma og pappa skal på vert sitt julebord.

2 kommentarer:

Vibecke sa...

Da må du ha god bedring Brian! :)

Brian Anthonio Øynes sa...

takk, ganske bra nå. ikke kvalm