søndag 29. november 2009

Overnatting hos mommo og moffa lørdag 28.november

Mamma og pappa skulle på julebord så jeg skulle sove hos mommo og moffa. Det hadde jeg gledet meg til ganske lenge. Pappa kjørte meg bort i fem tiden. Det første jeg spurte om da jeg kom var om jeg kunne få mat fordi jeg var så sulten,hadde nesten ikke spist noe hele dagen. Vi skulle spise reker, men ikke ennå. Så jeg spiset 2 brødskiver med makrell i tomat,majones,og suragurk.

Litt senere kom Aurora,Vibecke og Ken Gøran. Da spiste vi reker og så på mgpj,nordic. Ullirik vant. Første gang stemte j på en gruppe fra Finland og i andre runde stemte jeg på Ullerik fra Sverige. Kunne jeg ha stemt på Norge hadde jeg stemt på Jørgen.

Aurora var veldig morsom og oppførte seg fint. Jeg hadde med meg noen ting hun kunne få, bl.a en kanin som gikk fremover og laga lyd og en banse med stripete nisse lue. Vibecke viste frem bansen til Aurora å spurt "hva er det?" "Nisse!" sa hun.

Senere på kvelden satt jeg på mac'n pga vi kom ikke inn på nette med pc min.

Søndags morgen våknet jeg 7.30, av en vond drøm. Gjett hva jeg drømte? Pleier ikke å stå opp så tidelig i helgene... Mommo og moffa hadde ikke stått opp, men mommo sto opp nesten rett etterpå. Hun hadde egentlig stått opp men ventet til jeg var ferdig på badet for ho hørte at jeg var der.
Vi gikk ned og fyrte i peisen og lagde frokost og jeg spiste egg. Stekt egg, 2 stk. Det var godt.

Senere kom mamma å henta meg. Jeg ringte til ho å prøvde å lure ho å si at jeg hadde blitt kasta ut. haha:)

2 kommentarer:

Håkon sa...

Så flink du er til å skrive, Brian!

Æsj, spiser du majones og suragurk?!

Brian Anthonio Øynes sa...

ja